Початок
Новини
Адміністрація
Викладачі
Прийом до гімназії
Методична робота
Науково-практична робота
Батькам
ЗНО
Наш відпочинок
Фото Вiдео Галерея
ПАШ Юнеско
Самоврядування
Медалісти гімназії
Журнал гімназії
Спортивний комплекс
Наші нагороди
Контакти



Українська Англійська Francais Deutch
Гімназія №315 з поглибленим вивченням іноземних мов
Юнеско Юнеско
ДИРЕКТОР ШКОЛИ

Бірюк Олександр Олексійович.
Заслужений працівник освіти України. Категорія: вища; вчитель-методист.
Нагороджений знаком "Відмінник освіти України".
У школі працює з моменту відкриття.

  Закінчив Київський Державний Педагогічний інститут, фізико-математичний факультет із відзнакою. Починав працювати вчителем математики в сш 208.В 1985 році призначений на посаду завуча по виховній роботі. З початку 1994 р.працював замісником директора школи при Західній групі військ (Німеччина).

Протягом березня-травня 2007 року видавництвом "Шкільний світ. Директор школи" проводився республіканський конкурс "100 кращих керівників шкіл України". Серед учасників був і директор гімназії № 315 Бірюк Олександр Олексійович. За підсумками конкурсу надрукована книга-довідник, титульну сторінку якої та сторінку переможця ми вам і пропонуємо.

КОЛОНКА ДИРЕКТОРА ШКОЛИ
Інформаційно-публічистичне видання
гімназії 315 вересень 2006 року
ГІМНАЗІЯ КРОКУЄ ВПЕРЕД

Сьогодення потребує від сучасної школи, по-перше, вміння вижити за непростих умов існування у пе-рехідну, переломну епоху, а, по-друге, навчання та виховання нової людини, яка житиме, творитиме саме у цю епоху.

Гімназія №315, як один із найкращих навчальних закладів Дарницького району, намагається щороку робити крок вперед у своєму розвитку, пам'ятаючи про цей основний орієнтир. І 2005 рік в цьому сенсі не став виключенням. Навчальний заклад підтвердив свої позиції, зайнявши III місце у районі за результатами олімпіад, II місце - за результатами наукової роботи учнів у Малій академії наук. Всі зусилля педагогічного колективу були спрямовані на те, щоб навчання та виховання в гімназії було особистісно-орієнтованим.

Серед напрямків цієї роботи варто виділити такі:

  • прищеплення потягу до одержання сучасних наукових знань;
  • формування навичок вільного володіння інформаційними технологіями пошуку знань;
  • ознайомлення з найбільш актуальними проблемами, ідеями і темами сучасної науки та активізація за-вдяки цьому мислення гімназистів;
  • розвиток продуктивного творчого мислення;
  • стимулювання самостійності й ініціативи у навчанні й саморозвитку;
  • сприяння розвиткові самосвідомості;
  • розвиток комунікативних здібностей, зокрема здатність до спілкування з творчими людьми.

В 2005 році були зроблені неабиякі успіхи у підтримці творчих колективів навчального закладу. І як результат вони вже вдруге були запрошені на фестиваль до Франції. Продовжив роботу, не боюсь сказати, на більш високому професійному рівні шкільний театр "Крок у майбутнє", була розширена мережа міжнародних зв'язків навчального закладу. Так, наприклад, з'явились нові партнери: ліцей Святої Терези з Мальти, приватний сільськогосподарський ліцей м. Рессінс з Франції.

Важливу роль, з точки зору особистісного підходу, відіграло застосування у викладанні навчальних предметів наукового пошуку, а також те, що з метою подолання проблем в особистісному розвитку підлітків створювались спеціальні програми, спрямовані на гармонізацію й розвиток емоційної сфери. Головне, що ми намагались робити у 2005-2006 році і будемо робити надалі - це передача ініціативи в організації пізнавальної діяльності самим учням, що, безумовно, сприятиме розвитку активної життєвої позиції молодої людини і полегшить в майбутньому її інтегрування у суспільство на більш ефективних засадах.


Газета "Голос України" №144 5 серпня 2003 року
РОЖЕВІ ОКУЛЯРИ НЕ ДЛЯ ОСВІТИ

Інколи хочеться побути і в рожевих окулярах, але освіта для цього, на мій погляд, не та галузь, бо маємо справу з майбутнім, поколінням, запізнюватися тут просто неприпустимо, навіть на крок. Дуже цікаво було ознайомитись у газеті "Голос України" з обговоренням освітянських проблем за "круглим столом" ("ГУ" за 24 ти 26 червні: ц. р.), де взяли участь голова Комітету Верховної Ради з питань науки і освіти Станіслав Ніколаєнко, Міністр освіти та науки Василь Кремень, головний редактор газети Анато-лій Горлов. завідувач відділу, ведучий рубрики "Освіта: перерва на реформи" Іван Ілляш.

ХОТІЛОСЯ Б ВИСЛОВИТИ І ДЕЯКІ СВОЇ ДУМКИ.

Безперечно, зміни в освіті необхідні, тому то суспільство перебуває у кризовому стані. Але я повністю погоджуюся з Василем Григоровичем, що неправильно було б сьогодні говорити про кризу в освіті в загальному розумінні цього слова. Фінансування, можливо, недостатнє - так, матеріально-технічне забезпечення, на 5 балів за 12-бальною шкалою, - так. Але основне у школі сьогодні, як і було завжди, не вчитель, який за покликанням іде до дітей і не може себе уявити поза школою. ......

ПОБОРИ, НА ЖАЛЬ, Є?

Питання складне. Давати голову на відріз, що поборів немає, стосовно всіх майже 100 вчителів школи, було б надто відповідально. Але обговорити цю неприємну проблему все-таки хотілося б на сторінках вашої газети. Найчастіше учитель не є ініціатором отримання якогось цінного подарунка, наприклад, на свій день народження. У класі знаходиться "над активна" мама (у якої є гроші) з пропозицією привітати вчительку, і починається збір грошей. Деяким сім'ям здавати важко, але вони мовчки віддають останні гроші ("а раптом учителька дізнається і буде погано ставитися до дитини?"), а потім ...

ПРИЙОМ ДО ШКОЛИ

У нашій школі, наприклад, до 1 класу в цьому навчальному році вже подано дві сотні заяв, а відкрити ми можемо лише три класи (більше не дозволяє проектна потужність школи). Я, як директор школи, не можу не враховувати бажання деяких батьків переказати на розрахунковий рахунок закладу освіти кошти для підготовки школи до нового навчального року. Чи побори це? Мабуть, складність ситуації і полягає в тому, що важко провести чітку межу між щирим бажанням деяких батьків допомогти і допомогою після слів директора "чим можете допомогти?" за об'єктивної неможливості зробити це. Звичайно, якби держава достатньою мірою фінансувала школу, ми не стояли б перед такими проблемами. ......

ЧИ ПОТРІБНІ МЕДАЛІ?

Не можу погодитися з Василем. Григоровичем стосовно його позиції щодо медалей. Під час обговорення медаль було представлено як засіб збагачення вчителів, директорів шкіл. А як же самі діти, чому про них ніхто не згадав?! Невже дитина, яка вчилась усі роки на відмінно, краще за інших, не може отримати відзнаку держави за свою працю в школі?

Справа тут не лише в пільгах під час вступу до вузу. Я вважаю, що кожен вуз вправі вирішити сам, як враховувати наявність у абітурієнта срібної або золотої медалі. Може, анонімне тестування і є способом перевірки об'єктивності оцінок школи. Це, безумовно, зніме напруження під час вступу до вищих навчальних закладів. А от до об'єднання випускних іспитів зі вступними до вузу - в мене подвійне ставлення. По-перше, виникає думка про недовіру школі, а по-друге, скласти іспит дитині у школі з психологічної точки зору легше, ніж у стінах вузу. І справа тут не в тому, що за хорошу оцінку можна з когось зняти яку-небудь плату. Якщо держава доручає нам 11 років учити дитину, чому ж вона не довіряє перевірити надані дітям знання?

Питання в іншому, але це вже проблема конкретної школи. Якщо на анонімному тестуванні діти не підтверджуватимуть знання, отримані в школі оцінки, нехай батьки розбираються зі школою. Таким чином, на мою думку, відбуватиметься природний відбір - батьки вибиратимуть ті школи, в яких їх дітей навчають по-справжньому.

А взагалі щиро дякую редакції газети за можливість висловити свої думки на сторінках. А особисто Василю Григоровичу за цікаву дискусію з приводу освітянських проблем. Наш педагогічний колектив на серпневій педагогічній раді продовжить обговорення порушених під час "круглого столу" питань.

ОФIЦIЙНI САЙТИ
adamant Nline

bigmir)net TOP 100